* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków2009-03-11 13:33:39Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne)** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń…** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza… wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe * |
![]() |
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
![]() |
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
|
Mieszana edukacja – blended learning2008-11-04 13:40:55W świadomości większości ludzi zapisała się już definicja e-learningu, jako nauczania na odległość z wykorzystaniem multimediów, czyli przykładowo internetu, iPod-a, czy odtwarzacza CD. Powszechnie znane stały się także plusy i minusy tego nowoczesnego nauczania, a także jego zastosowanie. Obecnie podejście do e-learningu zaczyna nieco się zmieniać. Polega to przede wszystkim na tym, że poszukiwane są metody skutecznego łączenia edukacji przyszłości z nauczaniem tradycyjnym. |
![]() |
Szkolenia rachunkowość Gorzowie Wielkopolski, Lubuskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.